Friday 26 May 2017

SIJIL HALAL SHAKLEE 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Selamat Datang dan membaca di Ruang Vitamin Sihat tnie💪

Sebelum kita ke entry yang lain, saya tunjukkan kepada semua pengguna Shaklee dan pada yang bakal jadi pengguna Shaklee, yang mana masih ragu-ragu untuk menggunakan Shaklee, awak jangan risau ya? sebab Shaklee memang diikhtiraf oleh KKM dan halal dari JAKIM.

Untuk kepastian,awak boleh layari Portal Rasmi Halal Malaysia untuk melihat status Sijil Halal Shaklee 2017 oleh Islamic Sevices of America (ISA) diiktiraf oleh JAKIM Malaysia.





Kenapa ISA dan bukan HALAL dari JAKIM?

Bagi yang baru mengenali Shaklee dan buat pengetahuan semua, produk Shaklee dihasilkan di USA dan Shaklee mendapat kelulusan HALAL oleh Islamic Services of America (ISA). Samalah dengan kita di Malaysia yang ada JAKIM untuk mengiktiraf ke ''HALAL'' an sesuatu produk, di USA pula ada ISA dan beberapa badan yang lain untuk menjalankan kerja yang sama.

Selain daripada Sijil Halal, Produk Shaklee juga terbukti selamat dan semulajadi dimana ianya mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)/ Facebook KKM.

Baru rasa yakin bila nampak penjelasan kan? sebab rasanya perkara Halal ni tak boleh dibawa bermain. JAKIM tidak mungkin akan mengeluarkan sesuatu Sijil sekiranya ada perkara yang tidak memuaskan, betul tak?

Jadi kepada smeua pengguna Shaklee, dan juga kepada yang baru ingin mencuba Shaklee, gunalah tanpa was-was😊

Sekiranya ada sebarang pertanyaan boleh tinggalkan di ruangan komen atau terus PM saya🙋

Hamba Allah yang Ikhlas menulis dari hati,
T.N.I.E
016-4473140


No comments:

Post a Comment

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit